среда, 14. септембар 2011.

Fontana

Fontana ( The Fountain ) je film Darena Aronovskog ( Darren Aronofsky) koji vam je sigurno poznat po filmu Rekvijem za snove ( Requiem for a dream) i po filmu Crni labud ( Black swan) koji je režirao i koji, po mom skromnom mišljenju, i nema neku naročitu vrednost da bi se toliko o njemu govorilo koliko se to čino u vreme dodele Oskara za film.
Fontana je film koji objedinjuje tri priče iz tri različita vremenska odseka, takođe objedinjuje i nekoliko različitih filmskih žanrova. Da vam ne bih prepričavala, dajem vam toplu preporuku da ga odgledate, čak i nekoliko puta, jer će tada mnoge stvari biti jasnije.




2 коментара:

  1. slažem se u potpunosti za oba dva filma, Fontanu definitivno treba više puta pogledati, inače na prvu me zainteresirao, ali Crni labud, iskreno očekivala sam više od filma, možda jer su ga toliko napuhali, ali eto svakom stvar ukusa!

    ОдговориИзбриши
  2. Crni labud mi je ok film. Pogledala sam ga bez da sam ista znala o njemu, mozda bih bila razocarana da sam imala vec neka ocekivanja... cesto mi se to desi! Pogledacu Fontanu. Hvala za preporuku! :*

    ОдговориИзбриши